14 Mayıs 2010

Fikri Mühim Paketim Geldiiiiiiiiiii ;)



Fikri Mühim'den ilk paketim geldi, nasıl heyecanlandım anlatamam. 2 haftadır annemdeydim, ben yokken gelmişti paket. Paketi açışımı görmeliydiniz. Zaten paket açmak çok hoşuma gider. Hele de hediye paketi olursa ;)

Gelelim Yumoş Extra'ya.. Deneyen vardır mutlaka. 2 haftadır evde yoktum dedim ya. Bu yüzden çamaşırlar sepeti doldurmuş ve taşmışlardı ;) Hemen makinenin başına gittim ve yumuşatıcımdan koydum, hiç bu kadar heyecanla beklememiştim çamaşırların bitmesini ;) Çok hoş bi kokusu var. Hatta çamaşırları astıktan sonra bile odanın yanından geçtikçe miss gibi bi koku alıyorsunuz. Bana gelen yabani orkide ve yaseminli, ama benim aldığım şeftalimsi bi koku.

Mutlaka alın, deneyin...

Teşekkürler Fikri Mühim, teşekkürler Yumoş ;)

1 yorum:

Müge Arıkan dedi ki...

Merhaba, ben geldim:o))
Fikri mühim den haberim yoktu,yazınızı okuyunca bir kampanya olsa gerek diye düşündüm ve vazgeçemeyen biri olarak Yumoş hakkında yazayım hem de iadeyi ziyaret olmuş olur dedim. Evet ilk promosyonundan beri fotoğrafta görünen Yumoşu başka bir Yumoş ile bile değiştiremiyorum.Sevgileer.