11 Haziran 2010

Julie & Julia


İlk duyduğumdan beri izlemeyi çok istediğim, ilk fırsatta izlediğim, izlerken bazen kahkaha ile güldüğüm bazen hüzünlendiğim, izledikten sonra içimin sımsıcacık olduğu ve iyi ki izledim dediğim bir filmdi. Film bitince ilk şoku atlattıktan hemen sonra internetten kitabı araştırdım. Buldum tabi, ama amerikadan.. Türkiye'de var mı bilmiyorum, varsada ingilizcedir zaten.. Velhasıl bana o uzuuun cümleyi kurduran bu filmi çok sevdim ;) Bu kadar yazıdan sonra tavsiye ederim dememe gerek yoktur herhalde...

4 yorum:

Murat Eyvaz dedi ki...

artık sinemada da lezzet var ;) yemek yorumların gibi film yorumlarını da bekliyoruz ;)

Mualla Serhen dedi ki...

yalnız ıstakoz sahnesi gözümün önünden gitmiyor:(

Şule Zeynep dedi ki...

Gerçekten kötü bir sahneydi...

Mürüvvet dedi ki...

Bu filmi izledikten sonra blog açmaya karar vermiştim. Yani benim ilham kaynağım. Birde waitres'i izlemizi tavsiye ederim. Filmin baş karakteri sürekli tart yapıyor ve tartlarına enteresan isimler veriyor. Waitress filmini izledikten sonra tartlara olan bakış açım değişti :))))))
Bu arada bloğunu beğeniyle takip ediyorum. Başarılar...