01 Şubat 2011

Park Yatak mı Beşik mi?


Yakın zamanda beşik telaşımız vardı, ne alsak ne yapsak diye düşünüp duruyorduk. Evimizde fazla bir yerimiz yok. Henüz bebek odası yapmayı da düşünmediğimiz için, yatak odası için güzel bir şeyler olsun istiyorduk. Öyle ki hem odamızda olsun hem de fazla yer kaplamasın. Büyük ahşap beşiklerden alsak, odada dolaşmaya yer kalmayacak, küçük bir beşik alsak o da en fazla 7-8 ay idare ediyormuş. Ne yapmalı hem boyutları makul olmalı hem de en az 2, olabilirse 4-5 yıl idare edebilelim istedik. Daha sonra da duruma göre bir oda yaparız diye düşündük. Hal böyle olunca sonunda park yatak almaya karar verdik. Ama orada da bir uçurum var. Fiyatlar 99-450 TL arasında... Pekii 400 küsürlük park yatak ile 99' luk park yatak arasında ne fark var ben anlamadım anlayan varsa beri gelsin :)

Biri 424 TL, diğeri ise 99 TL...

Ben 99 TL olanı tercih ettim, oldukça güzel... Şimdilik kullanmaya başlamadık ama bir sorun çıkacağını sanmıyorum...

3 yorum:

z.balçık dedi ki...

Hayırlı olsun.Mutlu günlerde kullansın bebiş.Bence gösterişli olmasını sağlayan birkaç küçük detay ve marka farkı olsa gerek.Yinede kullananlara sormalı.Ve de sonuçta ömürlük değil.Birkaç yaşına kadar.Birazda eskitmek lazım.

Şule Zeynep dedi ki...

Teşekkür ederim canımm, bence de farkları o kadar önemli değil..

Ziyafet Sofram dedi ki...

ee sonuç, park yatak geçer not aldı mı :)